Najava konferencije

VAŽNOST MARKETINGA ZA RAZVOJ POSLOVNE IDEJE

8. maj, Novi Sad, Master Centar

Često dok kreiramo svoj poslovni put zaboravimo da je marketing jedan od presudnih faktora uspeha.

O važnosti marketinga, njegovom razvoju kroz razne privredne segmente, ali i načinima primene govoriće nam stručnjaci sa ogromnim praktičnim iskustvom, i ljudi koji su uvideli da njihova poslovna ideja ne bi ni zaživela, niti ostvarila uspeh da se nisu ozbiljno posvetili primeni marketinga.

Ukoliko i ti želiš da razviješ svoju poslovnu ideju, da unaprediš svoj posao, da naučiš da ispričaš svoju priču i da izgradiš svoj brend uz proverene marketinške metode koje potpuno odgovaraju savremenim potrebama biznisa, pridruži nam se 8. maja u novosadskom Master Centru da zajedno napredujemo, pobedimo i postanemo veliki!

ZAJEDNO SMO VELIKI.
Organizacioni tim.

Pogledajte ovaj kratki video i saznajte koji su to neki od marketing stručnjaka koji vas očekuju i na koje će sve teme govoriti…
Vidimo se u sredu, 8. maja u Master Centar u Novom Sadu. Vrata Konferencije otvaramo u 9.30 ujutro!

    _

    Govornici na Konferenciji 8. maj

    _

    MILAN MAGLOV se bavi marketingom već 12 godina.

    Radio je 7 godina u marketinškim agencijama, a potom počeo samostalno da radi za klijente. U našem regionu je jedan od najpoznatijih freelancer-a u oblasti marketinga na društvenim mrežama. Pored toga što sarađuje sa mnogobrojnim biznis subjektima čije društvene mreže vodi, širom regiona drži i edukacije u oblasti marketinga na društvenim mrežama.

    Na Instagramu ga prati preko 58 hiljada ljudi. Više informacija o Milanovom radu može se pronaći na www.maglov.rs.

    Na Konferenciji “Važnost Marketinga ZA Razvoj Poslovne IDEJE”, u okviru panela „Zdrava priča“, a na temu marketinga na društvenim mrežama govoriće Aleksandra Bezmarević.

    Aleksandra je po vokaciji ekonomistkinja, a u duši velika kreativka. Od kada je pre više od 10 godina uplovila u poslovne vode, njena karijera koketira sa jedne strane sa medijima, a sa druge – sa prodajom. Pre 4 godine njenu ljubav prema ove dve grane spojio je MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA, kojim se i danas bavi. Aleksandra kreira sadržaj za profile mnogih klijenata i radi većinom sa malim preduzetnicima, ali i sa velikim sistemima. Sa razvojem njenog posla, u njoj se probudila želja da sa ženama koje ju prate podeli kako žonglira između uloge majke i uloge preduzetnice. Takav sadržaj zainteresovao je 13.000 ljudi, pretežno žena. Njeni video klipovi na IGTV-u, u okviru kojih priča o svojim iskustvima i stvarima koje ju pokreću, imaju i do 100.000 pregleda. Njen Instagram profil, postao je njen hobi, ali i sjajan način za testiranje tržišta.

    Više o Aleksandrinom preduzetničkom putu čućete 8. maja u novosadskom Master centru. Karte možete nabaviti na sledećem linku: www.bbfevent.rs

    Predstojeća Konferencija “Važnost Marketinga ZA Razvoj Poslovne IDEJE” dovodi nam još jednog izuzetnog predavača!

    8. maja u novosadskom Master centru svoje ogromno iskustvo podeliće sa nama i Robert Čoban!

    Robert je rođen 27. 7. 1968. u Baču u Vojvodini, Republika Srbija. Srednju školu je završio u Bačkoj Palanci, a Pravni fakultet studirao u Novom Sadu. Od 1990. radi kao novinar – u početku kao novosadski dopisnik beogradskih Večernjih novosti; zagrebačke Arene, sarajevskih Naših dana. Sarađuje i u magazinima Vreme i Stav.

    1992. sa grupom studenata obnavlja izlaženje studentskog mesečnika Index. Posle dva broja sledi smena celokupne redakcije i pokretanje Nezavisnog index-a koji će kasnije promeniti ime u Svet, iz kojeg je nastala izdavačka kuća Color Press Group.

    Danas je na čelu Color Press Grupe, najvećeg izdavača magazina u regionu sa kompanijama u svih 6 republika – 105 magazina, 25 internet portala i preko 50 konferencija i festivala godišnje.

    U portfoliju kompanije nalaze se i brojni licencni naslovi: The Economist, Diplomacy & Commerce, Hello!, Brava Casa, Gloria, Story, Grazia, Cucina Italiana i brojni drugi.

    Među konferencijama koje Color Press Grupa organizuje – nalaze se i: „Pro Femina“, „Food Talk“, „The Economist: Svet u…“, „Digital“, „Book Talk“, „CSR Srbija“, „Serbia Goes Green“, „Teen Talk“, kao i festivali „Novosadski Oktoberfest“, „Novosadski Winterfest“, „Festival ljubavi“, „Food Planet“, „Štrand Summer Fest“, „Čarde i bande“ i druge.

    Svoje mesto na Konferenciji rezervišite klikom na link www.bbfevent.rs

    Vidimo se!

    Na Konferenciji “Važnost Marketinga ZA Razvoj Poslovne IDEJE” govoriće i Ana Brzaković, menadžerka za eksterne komunikacije pri sektoru za korporativne komunikacije Delta Holding kompanije.

    Ana Brzaković je diplomirala na Filozofskom fakultetu u Nišu, na departmanu za novinarstvo. Zahvaljujući stipendijama programa za razmenu studenata, drugu godinu srednje škole pohađala je u Koloradu, a poslednju godinu fakulteta na Univerzitetu u Minesoti, u Mineapolisu, SAD.

    U kompaniji Delta Holding zaposlila se 2015. godine kao polaznica programa Mladi lideri. Tokom prvih godinu dana sticala je praktično iskustvo u korporativnim komunikacijama, gde je bila zadužena za digitalne komunikacije, i u HR sektoru gde je radila kao saradnica za razvoj korporativne kulture.

    Od maja 2016. godine vodi eksterne komunikacije Delta Holdinga. Zadužena je za odnose za medijima, kompanijske događaje i komunikaciju na digitalnim kanalima.

    Govori engleski, služi se španskim i nemačkim.

    Više o Aninom iskustvu iz korporativne sfere čućete 8. maja u novosadskom Master centru. Karte možete nabaviti na linku www.bbfevent.rs

    U bloku „KOLIKO JE MARKETING VAŽAN ZA USPEH?“, na Konferenciji “Važnost Marketinga ZA Razvoj Poslovne IDEJE”, svoje iskustvo sa nama će podeliti Milica Čalija.

    Milica je preduzetnica, biznis mentorka, spisateljica, blogerka, TEDx govornica i mama troje dece. Kreira magiju ovsenih kolača „Anđeli“ nastalih pre više od šest godina, po originalnoj recepturi porodice Čalija. Počela je karijeru pre 20 godina kao televizijska voditeljka i autorka na RTS-u, paralelno sa tim je pisala knjigu pripovedaka koju je nagradio legat “Borislav Pekić”. Potom radila kao urednica u magazinu Elle, pa izvršna urednica magazina Jolie. Šest godina života posvetila je korporativnoj karijeri u industriji hrane i konditora, najpre kao PR menadžerka, potom direktorka korporativnih komunikacija, i na posletku direktorka marketinga. Danas više ne veruje u korporacije već u ličnu inicijativu i sopstveni proizvod. Diplomirana je profesorka italijanskog jezika, trenutno na master studijama psihologije, sertifikovana trenerica za javne nastupe Media Training Worldwide, New York, i biznis mentorka u programima Nemačke razvojne agencije (GIZ).

    Veruje da svako od nas ima moć da promeni stvari na bolje, zbog toga je osnivačica Udruženja građana Divna Mama, koje promoviše prirodno roditeljstvo i pozitivnu disciplinu, i jedna od osnivačica društva UdruŽene, čiji je cilj osnaživanje žena i njihovog položaja u društvu. Sluša audio knjige dok vozi, ali misli da je stari dobri povez neprevaziđena forma.
    Poznanici kažu da joj je najveća veština što ume imenicu „ljubav“ da pretvori u glagol.

    Vidimo se 8. maja u Master centru u Novom Sadu! Svoju kartu nabavite klikom na link www.bbfevent.rs

    Moderatorka Konferencije “Važnost Marketinga ZA Razvoj Poslovne IDEJE” biće Dolores Milošev Erdeg. Ona ima 8 godina iskustva kao TV voditeljka i trenutno je autorka platforme „Zdrava priča“ na YouTube kanalu, i u okviru Instagram profila @zdravapricabydolores, gde je trenutno prati 14.000 ljudi.

    Osnovni posao su joj marketing projekti, za prodaju proizvoda i praćenje klijenata jedne internacionalne kompanije i na tome radi 7 godina. Ljubiteljka je konferencija gde se susreću iskustva, a „novinarka u njoj“ se uvek raduje dobrim dijalozima.

    Kako Dolores kaže, vidimo se 8. maja, da zajedno napravimo jednu marketinšku – zdravu priču. Svoje mesto rezervišite klikom na link www.bbfevent.rs

    Na Konferenciji “Važnost Marketinga ZA Razvoj Poslovne IDEJE”, u okviru bloka „KOLIKO JE MARKETING VAŽAN ZA USPEH?“ govoriće i Sanja Milosavljević.

    Sanja je po obrazovanju profesorka srpskog jezika i književnosti, po profesiji naučna i stručna prevoditeljka, a poslednje tri godine se bavi proizvodnjom domaće ručno rađene testenine „Moje gnezdo“. Takođe, Sanja drži radionice za izradu testenine i pripremu tradicionalnih sicilijanskih specijaliteta.

    Vidimo se 8. maja u Master centru u Novom Sadu od 9.30h! Karte možete nabaviti klikom na link www.bbfevent.rs

    Konferencija “Važnost Marketinga ZA Razvoj Poslovne IDEJE” dovodi nam i Ivana Brkljača.

    Ivan Brkljač je jedan od pionira ruralnog „coliving“ i „coworking“ sektora na našim prostorima, i suosnivač i predsednik Mokrin House – prvog „coliving“ projekta u Jugoistočnoj Evropi.

    U ovu kuću najčešće dolaze frilenseri, preduzetnici, IT nomadi i svi oni kojima treba prostor za rad, ali i neki vid izolacije da bi mogli da stvaraju i budu produktivni.

    U selo dolaze mahom stranci i time je Ivanov uspeh još upečatljiviji – ne samo da se i sam vratio iz inostranstva i uspeo ovde, nego je doveo i strane klijente da ovde rade.

    Na Konferenciji, Ivan će govoriti u okviru bloka „Koliko je marketing važan za uspeh?“.

    Vidimo se u sredu, 8. maja od 9.30h, u novosadskom Master centru. Svoje mesto ugrabite klikom na link www.bbfevent.rs

    U okviru panela „Zdrava priča“ na Konferenciji “Važnost Marketinga ZA Razvoj Poslovne IDEJE”, na temu “Važnosti marketinga na društvenim mrežama” govoriće Sanja Prodanović, digital account executive u agenciji za integrisane komunikacije Executive Group.

    Sanja je po obrazovanju diplomirana politikološkinja za međunarodne poslove i zaljubljenica u digitalni marketing. Svoju strast razvija u okviru jedne od najvećih agencija kako u zemlji, tako i u regionu, kroz rad na inostranim i domaćim brendovima i projektima u različitim industrijama.

    O važnosti prisustva brendova na društvenim mrežama, inovativnim kampanjama agencije Executive group, kao i o razlici između tradicionalnih i novih, digitalnih medija, imaćete priliku da čujete u novosadskom Master centru, 8. maja.
    Rezervišite na vreme svoje mesto na linku www.bbfevent.rs u opisu profila.

    Vidimo se!

    _

    Agenda Konferencije

    _
    • 09:30-10:00 Akreditovanje učesnika i učesnica
    • 10:00-10:15 Izjave za medije
    • 10:15-10:35 Otvaranje konferencijeMarija Radojčić - organizatorka konferencije
      Milorad Radojević - član Gradskog veća Grada Novog Sada za privredu, poljoprivredu i turizam
      Ivan Đoković - Pokrajinski sekretar za privredu i turizam i potpredsednik Vlade AP Vojvodine
    • METODOLOGIJE MARKETINGA I NJEGOVI EFEKTI
    • 10:35-11:20 Robert Čoban, direktor Color Press Group
    • 11:20-12:00 Ana Brzaković, menadžerka za eksterne komunikacije Delta Holding kompanije
    • 12:00-12:20 Pauza za kafu
    • VAŽNOST MARKETINGA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
    • 12:20-13:50 Panel "Marketing na društvenim mrežama”Milan Maglov, freelancer
      Aleksandra Bezmarević, preduzetnica koja se bavi marketingom na društvenim mrežama
      Sanja Prodanović, digital account executive
    • 13:50-14:40 Pauza za ručak
    • KOLIKO JE MARKETING VAŽAN ZA USPEH?
    • 14:40-15:15 Milica Čalija - Anđeli
    • 15:15-15:50 Ivan Brkljač - Mokrin House
    • 15:50-16:25 Sanja Milosavljević - Moje gnezdo
    • Moderatkorka konferencije Dolores Milošev Erdeg